La Diputació de Lleida promociona l’oferta de les comarques de Lleida a FITUR 2014
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, juntament amb el vicepresident del Patronat, Gerard Sabarich; el director Jordi Blanch, i la vicepresidenta de l’IEI i portaveu del grup de CiU, Rosa Pujol, serà present aquest dimecres a la Fira Internacional del Turisme FITUR 2014, que se celebra a Madrid del 22 al 26 de gener. La Diputació de Lleida, a través del Patronat de Turisme, hi serà novament present a Fitur, en un any en què la internacionalització de la marca Ara Lleida serà prioritària, coincidint amb el 25è aniversari de la seva creació.