Jornades “El Pirineu: nous reptes i propostes vertebradores”

La presidenta de la Diputació de Lleida, Rosa M. Perelló, presentarà a Sort la segona de les jornades El Pirineu: nous reptes i propostes vertebradores, que està organitzada per l’IEI, amb la col·laboració del Consell Comarcal del Pallars Sobirà. Amb la intervenció de diferents experts en administració local, consultors i acadèmics, posteriorment es debatrà en relació amb els serveis públics i el despoblament a les zones pirinenques. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment