Jornades de la Fundació Esclerosi Múltiple de Lleida “Viure amb autonomia en el segle XXI”, amb motiu del Dia Mundial de l’Esclerosi Múltiple

El vicepresident primer de la Diputació de Lleida, Miquel Padilla, participarà a Jornades que organitza la Fundació Esclerosi Múltiple de Lleida titulades “Viure amb autonomia en el segle XXI” amb motiu del Dia Mundial de l’Esclerosi Múltiple.

(El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte)

Lleida, 27 de maig de 2015

Descarregar esdeveniment