Jornada tècnica: “Pacte dels alcaldes per una energia sostenible”. Municipàlia. Palau de Vidre

 El vicepresident tercer de la Diputació de Lleida, Pau Perdices, presentarà la jornada tècnica: “Pacte dels alcaldes per una energia sostenible” que se celebrarà en el marc de Municipàlia, al Palau de Vidre de la ciutat de Lleida. A la jornada també assistiran la vicepresidenta de l’IEI i portaveu de CiU, Rosa Pujol, i el vicepresident del Patronat de Turisme, Gerard Sabarich

Descarregar esdeveniment