Jornada sobre la regularització cadastral i les seves conseqüències als ens locals
La Sala d’Actes acollirà una jornada sobre la regularització cadastral i les seves conseqüències als ens locals, organitzada conjuntament per la Diputació de Lleida, a través de l’Organisme Autònom de Gestió i Recaptació de Tributs Locals (OAGRTL), i la Gerència Territorial del Cadastre de Lleida. El vicepresident quart, Jordi Latorre, serà l’encarregat de presentar la jornada, on diferents experts i responsables de l’OAGRTL i del Cadastre de Lleida explicaran en què consisteix aquest procediment i quines repercussions cadastrals i tributàries pot tenir als municipis. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 14 de gener de 2016