Jornada sobre despoblament

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, inaugurarà la jornada sobre despoblament que es farà a la Sala de Congressos de Fira de Lleida, coincidint amb la celebració de Municipalia.   La jornada comptarà amb la participació del vicepresident primer, Jordi Latorre, que compartirà una taula rodona sobre repoblament i presentació de les línies mestres de les properes actuacions de la Diputació amb l’alcaldessa de Vilaller i presidenta del Consell Comarcal de l’Alta Ribagorça, Maria José Erta; l’alcalde de Castelló de Farfanya, Omar Noumri, i l’alcalde de Puigverd d’Agramunt, Joan Eroles.   La jornada també tindrà l’avançament preliminar de l’estudi sobre despoblament a les comarques de Lleida i Pirineu, a  càrrec de tècnic de la Càtedra Universitat i Regió del Coneixement de la Universitat Rovira i Virgili, Josep Maria Piño, i la presentació de la Càtedra de Repoblament, a càrrec del catedràtic de la UdL, Jordi Garreta

Descarregar esdeveniment