Jornada ‘Sempre a primera línia, 25 anys d’Urgències que respiren territori’

El diputat de Salut i Esports, Òscar Martínez, participarà en la benvinguda institucional de la jornada ‘Sempre a primera línia, 25 anys d’Urgències que respiren territori’, organitzat per l’Hospital Universitari Arnau de Vilanova i la Generalitat de Catalunya.

Descarregar esdeveniment