La presidenta de la Diputació, Rosa M. Perelló, participarà a la Jornada Producterra (Jornada de productors agroalimentaris de les Terres de Lleida, l’Alt Pirineu i Aran), organitzada pel Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida, l’Ajuntament de Bellpuig i el Consell Comarcal de l’Urgell, i que tindrà lloc al pavelló poliesportiu de Bellpuig. (El servei de premsa oferirà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment