Jornada per a reflexionar en el territori sobre el desenvolupament de l’activitat de l’enoturisme. Auditori Vinseum de Vilafranca del Penedès
El diputat de la Diputació de Lleida i vicepresident del Patronat de Turisme, Gerard Sabarich, assistirà a la Jornada per a reflexionar en el territori sobre el desenvolupament de l’activitat de l’enoturisme.