Jornada “Oberts a la innovació tecnològica i l’eficiència energètica en el comerç”. Sala d’actes de la Diputació de Lleida
El vicepresident tercer de la Diputació de Lleida, Pau Perdices, participarà en la inauguració de la jornada “Oberts a la innovació tecnològica i l’eficiència energètica en el comerç”, que organitza la FECOM. A l’acte també assistirà la diputada Maria Antònia Pubill i el diputat de la Diputació de Lleida i vicepresident del Patronat de Turisme, Gerard Sabarich .