Jornada: “La sanitat a Catalunya en un escenari post crisi”. Sala d’actes. Diputació de Lleida

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, presidirà la inauguració de la jornada “La sanitat a Catalunya en un escenari post crisi”, que se celebrarà a la sala d’actes de la Diputació de Lleida. L’acte comptarà amb la participació de Cristina Contel, presidenta de l’Associació Catalana d’Entitats de Salut (ACES), organitzadora de la jornada.

Descarregar esdeveniment