Jornada ‘La cuina de l’Horta de Lleida. Un gran rebost català’

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn; l’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa; el president del Consell Comarcal del Segrià, David Masot; l’acadèmic de Lleida, Marc Cerón; i el president de l’Acadèmia Catalana de Gastronomia i Nutrició, Carles Vilarrubí, participaran en la cloenda de la Jornada ‘La cuina de l’Horta de Lleida. Un gran rebost català’, que tindrà lloc al restaurant Ferreruela.

Descarregar esdeveniment