Jornada esportiva “Juguem amb la Marató”
El diputat Paco Cerdà assistirà a la jornada esportiva ‘Juguem amb la Marató’, ideada amb l’objectiu de promocionar l’activitat física i els hàbits saludables i amb una vessant solidària de col·laboració amb la ‘Marató de TV3’, que se celebrarà al llarg de tot el matí a les instal·lacions del Sícoris Club.