Jornada ‘Dona i empresa, liderem en femení’

La diputada Helena Martínez, participarà en la inauguració de la Jornada ‘Dona i empresa, liderem en femení’, que se celebrarà a l’Espai Cultural dels Canals d’Urgell, sota la organització de les àrees de la Dona i de Promoció Econòmica del Consell Comarcal del Pla d’Urgell i en col·laboració amb l’Associació Empresarial del Pla d’Urgell (AGRUPEM).

L’acte comptarà amb les intervencions de la representant d’AGRUPEM, Mirna Pedrós; la vicepresidenta del Consell Comarcal del Pla d’Urgell, Rosalia Carnicé; la directora dels Serveis Territorials d’Igualtat i Feminismes a Lleida, Helena Fuses, i l’assistència de la diputada Rosa M. Perelló.

Descarregar esdeveniment