Jornada "Digitalització Versus Humanització, com fer de l'entorn un aliat"
La Diputació de Lleida, mitjançant el Patronat de Turisme, organitza una jornada formativa adreçada al sector turístic de les comarques del Pirineu i les Terres de Lleida centrada en les noves tecnologies. La jornada, amb el títol “Digitalització versus humanització, com fer de l’entorn un aliat?”, tindrà dos conferenciants de prestigi. D’una banda, Montserrat Peñarroya, experta en màrqueting digital, parlarà sobre “la web 4.0, la internet de les màquines intel·ligents”, i la segona ponència anirà a càrrec d’Àlex Rovira, especialista en psicologia del lideratge i escriptor.