Jornada ‘Desafiaments de l'administració digital a les administracions locals: ciberseguretat i intel·ligència artificial’

El vicepresident de la Diputació de Lleida, Agustí Jiménez, participarà en la benvinguda institucional de la jornada ‘Desafiaments de l'administració digital a les administracions locals: ciberseguretat i intel·ligència artificial’, que se celebrarà a la Sala d’Actes del Palau de la Diputació.   La presentació comptarà també amb la intervenció del director de la Fundació Democràcia i Govern Local, Alfredo Galán, entitat organitzadora de l’esdeveniment.

Descarregar esdeveniment