Jornada dels Economistes i Sopar dels Economistes de Lleida 2022
El vicepresident primer, Jordi Latorre, i el diputat Carles Gibert assistiran al sopar dels Economistes de Lleida 2022, que se celebrarà al Restaurant Palermo de Lleida, i que comptarà amb la presència del president del Col·legi d’Economistes de Catalunya a Lleida, Josep M. Riu.
Durant la vetllada es farà el lliurament d’insígnies als col·legiats amb 25 anys de col·legiació, lliurament de premi de reconeixement a l’Economista d’Empresa de l’any; al Despatx Professional de l’any; al Millor Currículum Universitari i al Millor Treball Fi de Grau.
Prèviament (19.00 hores), el diputat Carles Gibert assistirà a la jornada ‘Iniciatives empresarials per als reptes de la sostenibilitat de l’economia catalana’, que se celebrarà a la Sala d’Actes del Col·legi d’Economistes de Catalunya a Lleida (c/ Pere de Cabrera, 16, Lleida).