Jornada de Dones Electes de Ponent i Pirineu
La diputada Helena Martínez participarà en la Jornada de Dones Electes de Ponent i Pirineu, que se celebrarà al Castell de Concabella, sota la organització de l’Àrea d’Igualtat de la Diputació de Lleida. La jornada s’iniciarà amb la conferència ‘De l’oblit a la reivindicació’, a càrrec de la comissària de l’any Natividad Yarza Planas, Carme Porta Abad, i continuarà amb la sessió participativa ‘Espai de cures i diagnosis política en clau de gènere, a càrrec de la consultoria social i de gènere, Genera feminismes. Per la tarda, se celebrarà el taller ‘Lideres? Liderem! Eines per al lideratge feminista’, a càrrec de la periodista i comunicadora, Jordina Arnau Roig, seguit –i no abans de les 17.30 hores- del debat amb organitzacions polítiques amb la participació de Marta Vilalta (ERC), Cristina Casol (JxCat), Sandra Oriola (CUP) i Lorena González (PSC), conduïdes per la periodista, Pili Garcia Sánchez. La cloenda de la jornada anirà a càrrec de la presidenta de l’Institut Català de les Dones, Meritxell Benedí.