Jornada de debat sobre la literatura de ciència-ficció ‘La Ciència en la Ficció’

El vicepresident de la Diputació, Agustí Jiménez, assistirà a la Jornada de debat sobre la literatura de ciència-ficció ‘La Ciència en la Ficció’, que organitza els serveis territorials del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, al Saló Víctor Siurana, a l’edifici del Rectorat de la UdL, dins dels actes de commemoració del Centenari de Joan Oró Florensa.

Descarregar esdeveniment