Jornada d’Acompanyament al Dol i la Malaltia
La diputada d’Igualtat i Cooperació Internacional, Sandra Marco, participarà en l’acte d’inauguració de la Jornada d’Acompanyament al Dol i la Malaltia que se celebra a l’Auditori de l’edifici Transfronterer del Campus de Cappont de la UdL, sota l’organització dels Grups d’Acompanyament al Dol.