Jornada ‘Construïm territori: jornada de vincles entre educació, cultura i patrimoni’
La vicepresidenta de la Diputació de Lleida, Sandra Castro, participarà en la benvinguda institucional de la jornada ‘Construïm territori: jornada de vincles entre educació, cultura i patrimoni’, que organitzen el Centre d’Estudis del Segrià; el Centre de Recursos del Segrià, i l’Ajuntament de Seròs, al Monestir d’Aginyana, a Seròs.