Jornada “Català km0. L’ús públic del nord-occidental”
La Sala de Col·loquis de l’IEI acull la jornada “Català km0. L’ús públic del nord occidental”, que tindrà lloc els dies 6 i 7 de novembre. L’acte comptarà amb l’assistència de la directora de l’IEI, Montserrat Macià.