Instal·lació de la reproducció del sepulcre doble dels Comtes d’Urgell
La vicepresidenta de l’IEI, Estefania Rufach; el director del Monestir de les Avellanes, Robert Porta; la directora dels Serveis Territorials de Cultura de la Generalitat a Lleida, Montse Parra, i el representant de l’empresa encarregada de la reproducció, Francesc Montero, atendran els mitjans amb motiu de la instal·lació de la reproducció del sepulcre doble d'Àlvar I i de Cecília de Foix, Comtes d’Urgell, al Monestir de Santa Maria de Bellpuig de les Avellanes. L’arribada de la reproducció està prevista cap a les 09.30 hores. Els mitjans que hi estiguin interessats, podran agafar imatges del procés d’instal·lació del sepulcre de 10.00 hores a 12.00 hores.