Inici del cicle “Dijous Emprenedors” de la xarxa de Centres d’Empreses Innovadores. Sala d’actes de la Diputació

El vicepresident primer de la Diputació de Lleida, Miquel Padilla, participarà en l’obertura de la primera sessió del cicle “Dijous Emprenedors”, organitzat per la xarxa de Centres d’Empreses Innovadores de la Diputació. Un cicle de sis jornades adreçades als emprenedors. La primera girarà entorn el tema “La creació de l’empresa: de la idea al projecte”.  

Descarregar esdeveniment