Inauguracions de la nova exposició permanent sobre astronomia i de la sala Starlight
El vicepresident tercer de la Diputació de Lleida, Gerard Sabarich; el vicepresident quart, Jordi Latorre, i el diputat Eloi Bergós assistiran a les inauguracions de la nova exposició permanent sobre astronomia i de la sala Starlight del Parc Astronòmic Montsec d’Àger. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte)