Inauguració oficial de Fira MOS, Fira de Sant Miquel
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat dels vicepresidents Agustí Jiménez, Sandra Castro i Rosa Pujol, la diputada Sandra Marco i el diputat Jordi Verdú, participarà en inauguració de MOS. Fira de Sant Miquel que restarà oberta del 27 al 29 de setembre a Fira de Lleida. La inauguració tindrà lloc a l’estand de l’Ajuntament de Lleida, i anirà a càrrec del xef executiu del restaurant La Boscana, de Bellvís, Joel Castañé. També hi participaran l’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa; el president de la Cambra de Comerç i president de la Comissió Delegada de la Fundació la Fira de Lleida, Jaume Saltó, i la directora general de Comerç del Departament d'Empresa i Treball, Marta Angerri.