Inauguració de l’exposició “Granados, de París a Goya”.
La directora de l’IEI, Montserrat Macià, participarà a l’acte d’inauguració de l’exposició “Granados, de París a Goya”, que restarà oberta a la sala d’exposicions temporals del Museu de Lleida fins el 30 d’abril.