Inauguració i imposició de bandes a les pubilles i hereu de l’Associació de Veïns Pius XII-Germanor
La vicepresidenta de la Diputació de Lleida, Sandra Castro, participarà en la inauguració i imposició de bandes a les pubilles i hereu de l’Associació de Veïns Pius XII-Germanor, amb motiu de la celebració de la Setmana Cultural i Festa Major 2026 del barri.