Inauguració dels nous estudis de l’emissora municipal de Tàrrega

La vicepresidenta segona de la Diputació de Lleida, Rosa Maria Perelló, assistirà a l’acte d’inauguració dels nous estudis de l’emissora municipal de Tàrrega.

Descarregar esdeveniment