Inauguració del XIV Congrés estatal de responsables de Comunicació (RESCOM) dels col·legis de metges a Lleida

El president de la Diputació, Joan Talarn, participarà en l’acte d’inauguració del XIV Congrés estatal de responsables de Comunicació (RESCOM) dels col·legis de metges a Lleida que se celebra entre els dies 19 i 20 de setembre al Parador del Roser de Lleida, i que comptarà amb les intervencions del vicerector de Política institucional i Planificació estratègica de la UdL, Francisco García Pascual; la directora dels SSTT de Salut a Lleida, Divina Farreny; el president del Consejo general de Colegios Oficiales de Médicos, Serafín Romero; el president del Col·legi Oficial de Metges de Lleida, Ramon Mur; i l’alcalde de Lleida, Miquel Pueyo. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment