Inauguració del tanatori municipal de Bellmunt d’Urgell
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, inaugurarà el tanatori municipal de Bellmunt d’Urgell. El president serà rebut a l’Ajuntament de Bellmunt d’Urgell per la seva alcaldessa, Sònia Valero, i pel president del Consell Comarcal de la Noguera, Pere Prat.