Inauguració del taller “Sóc regidor i ara què?” organitzat per l’ACM.

La vicepresidenta segona de la Diputació de Lleida, Rosa M. Perelló, donarà la benvinguda als assistents al taller “Sóc regidor i ara què?” organitzat per l’ACM. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 10 de juny de 2015

Descarregar esdeveniment