Inauguració del Simposi “Llibertat de Premsa”

El vicepresident primer de la Diputació de Lleida, Miquel Padilla, participarà a l’acte inaugural del Simposi “Llibertat de Premsa” organitzat pel Col·legi de Periodistes de Catalunya a Lleida. Lleida, 4 de maig de 2015

Descarregar esdeveniment