Inauguració del seminari de Creació d’empreses innovadores. CEEILleida de les Borges Blanques
La vicepresidenta de l’IEI, Rosa Pujol, participarà en la inauguració, juntament amb l’alcalde de les Borges Blanques, Enric Mir, del seminari de Creació d’empreses innovadores, organitzat pel CEEILleida.