Inauguració del Saló Internacional del Turisme de Catalunya 2014. Fira de Barcelona
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, assistirà a la inauguració del Saló Internacional del Turisme de Catalunya 2014 a càrrec del conseller d’Empresa i Ocupació, Felip Puig. Al saló també assistiran el vicepresident tercer, Pau Perdices; el vicepresident del Patronat de Turisme, Gerard Sabarich, i el director del Patronat de Turisme, Jordi Blanch.