Inauguració del Saló FormaOcupa

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, inaugurarà el Saló FormaOcupa, que se celebra els dies 23 i 24 de febrer al pavelló 4 de Fira de Lleida. L’acte comptarà amb l’assistència del vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica, Carles Gibert, i del diputat Paco Cerdà.

Talarn també estarà acompanyat del subdelegat del govern d’Espanya, a Lleida, José Crespín; el director dels ST d’Educació, Claudi Vidal; el president de la COELL, Josep Maria Gardeñes, i el president de PIMEC, Jesús Torrelles, entre d’altres.

Després de l’acte d’inauguració, la comitiva visitarà els diferents estands de la fira.

Descarregar esdeveniment