Inauguració del pavelló nou de Fira Lleida i cloenda de la 23a Fira Municipàlia i de la 7a d’Innocàmping

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, participarà en la inauguració del pavelló nou de Fira de Lleida, que anirà a càrrec del conseller de la Presidència, Albert Dalmau, com a acte previ a la cloenda de la 23a Fira Municipàlia i de la 7a d’Innocàmping (12.15 hores).   En l’acte també intervindran l’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa; la delegada del Govern a Lleida, Núria Gil; el president de la Cambra de Comerç de Lleida, Jaume Saltó, i el director general de Fira de Lleida, Oriol Oró.   De part de la Diputació de Lleida també hi assistiran els vicepresidents Agustí Jiménez, Sandra Castro i Rosa Pujol; la diputada Sandra Marco, i els diputats Jordi Verdú, Fermí Masot, Anotni Carré i Joan Simeón.   Posteriorment (12.15 hores), participarà en l’acte de cloenda de la fira, a càrrec d’Albert Dalmau, a l’estand de l’Ajuntament de Lleida.  

Descarregar esdeveniment