Inauguració del pàrquing de bicicletes de Balaguer
La vicepresidenta de la Diputació, Rosa Pujol, i el vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica, Jordi Verdú, participaran a l’acte d’inauguració del pàrquing de bicicletes que s’ha instal·lat a l’exterior del pavelló Molí de l’Esquerrà de Balaguer en el marc d’un projecte finançat amb fons Next Generation de la Unió Europea.