Inauguració del Parc Ton de Cal Massó

La presidenta de la Diputació de Lleida, Rosa Maria Perelló, presidirà la inauguració del Parc Ton de Cal Massó, d’Anserall, a les Valls de Valira. La presidenta anirà acompanyada del diputat Antoni Navinés. Amb motiu de la inauguració, hi ha prevista una missa al monestir de Sant Serni i un concert a càrrec del grup de música antiga “Caterva”, entre altres. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment