Inauguració del nou tanatori de Solsona

El president de la Diputació, Joan Talarn, participarà en l’acte d’inauguració del nou tanatori de Solsona, acompanyat de l’alcaldessa, Judit Gisbert; la presidenta del Consell Comarcal del Solsonès, Sara Alarcón, i el secretari de Governs Locals i de Relacions amb l’Aran, David Rodríguez.   Després de la descoberta de la placa inaugural, la comitiva farà un recorregut per les instal·lacions, acompanyada de l’arquitecta-directora de les obres, Anna Grau, i de l’arquitecta tècnica, Eva Casals.

Descarregar esdeveniment