Inauguració del nou espai de benvinguda del Santuari del Miracle i de la plaça de l’Ajuntament
La presidenta de la Diputació, Rosa M. Perelló, presidirà la inauguració del nou espai de benvinguda del Santuari del Miracle i de la plaça de l’Ajuntament, al municipi de Riner. Perelló serà rebuda pel pare Xavier Poch, superior del Santuari; i estarà acompanyada de l’alcalde de Riner, Joan Solà; representants de Pinós, la Molsosa, Estaràs, Sant Mateu de Bages i Pujalt; el director de l’Institut Geològic i Cartogràfic de Catalunya, Jaume Massó; la directora de Territori i Sostenibilitat a la Catalunya Central, Míriam Sort, i el vicepresident quart de la Diputació, Eloi Bergós. (El servei de premsa servirà informació d’aquest acte)