Inauguració del nou Espai Comunitari La Bassa de l'Associació Alba

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, participarà en l’acte d‘inauguració del nou Espai Comunitari La Bassa de l'Associació Alba, que ha estat finançat, en bona part, per la pròpia Diputació. L’acte estarà presidit pel president de la Generalitat de Catalunya, Salvador Illa, i comptarà amb l’assistència del president de l'Associació Alba, Carles de Ahumada; l’alcalde de Sant Martí de Maldà, Gerard Balcells; la delegada del Govern a Lleida, Núria Gil; el president del Consell Comarcal de l’Urgell, José Luis Marin; el subdelegat del Govern de l’Estat, José Crespín; la directora de l’Associació Alba, Maite Trepat; la responsable de l'Espai Comunitari La Bassa de l'Associació Alba, Marina Minguell; el secretari General del Departament de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya, Raúl Moreno; i els representants de la Federació ALLEM, Assumpta Fortuny i Joan Saura.

Descarregar esdeveniment