Inauguració del nou enllumenat de l’Església de Sant Nicolau de Bellpuig

La vicepresidenta primera de la Diputació de Lleida, Rosa Perelló, assistirà a la inauguració del nou enllumenat de l’Església de Sant Nicolau de Bellpuig. Lleida, 6 de desembre de 2015

Descarregar esdeveniment