Inauguració del nou dipòsit d’aigua
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat dels diputats Jordi Verdú, i Òscar Martínez, l’alcaldessa de Soses i diputada Sandra Marco, han assistit a la inauguració del nou dipòsit d’aigua, al municipi de Soses.