Inauguració del nou curs 2011-2012 de l’Aula d’Extensió Universitària per a la Gent Gran de Lleida. Rectorat de la UdL
El vicepresident primer de la Diputació de Lleida, Miquel Padilla, assistirà a l’acte d’inauguració del nou curs 2011-2012 de l’Aula d’Extensió Universitària per a la Gent Gran de Lleida, que se celebrarà al Rectorat de la UdL.