Inauguració del nou curs 2011-2012 de l’Aula d’Extensió Universitària de Tàrrega. Auditori Regsega. Tàrrega

La vicepresidenta segona de la Diputació de Lleida, Rosa Perelló, assistirà a l’acte d’Inauguració del nou curs 2011-2012 de l’Aula d’Extensió Universitària de Tàrrega, que tindrà lloc a l’Auditori Regsega de Tàrrega.  

Descarregar esdeveniment