Inauguració del nou consultori mèdic del Palau d’Anglesola

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, presidirà la inauguració del nou consultori mèdic local del Palau d’Anglesola, que ha estat finançat per la corporació lleidatana. Reñé serà rebut a l’Ajuntament del Palau d’Anglesola per l’alcaldessa del municipi, Montse Messeguer; el president del Consell Comarcal del Pla d’Urgell, Josep Huguet, i el gerent de la regió sanitària de Lleida, Alt Pirineu i Aran, Jordi Cortada. Després de signar al Llibre d’Honor, es traslladaran fins al nou consultori mèdic on es faran els parlaments i la tradicional descoberta de placa commemorativa. Posteriorment, faran una visita de les instal·lacions del nou consultori mèdic. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 15 de gener de 2017

Descarregar esdeveniment