Inauguració del nou Consultori Mèdic de Benavent de Segrià.
El president de la Diputació, Joan Reñé, presidirà la inauguració del nou consultori mèdic de Benavent de Segrià. La visita al municipi s’iniciarà a l’Ajuntament del municipi, on se signarà l’acta de traspàs de la carretera local LP-9221a-Travessera de Benavent de Segrià de la Diputació a l’Ajuntament. Posteriorment, tindrà lloc l’acte d’inauguració del nou consultor mèdic i la visita a les instal•lacions.