Inauguració del nou consultori d’Organyà

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, inaugurarà el nou consultori mèdic d’Organyà, que ha comptat amb la col·laboració econòmica de la Diputació de Lleida amb més de 800.000 euros. A l’acte també assistiran els diputats Antoni Villas, Antoni Navinés i Antoni Ponz. Abans d’inaugurar el nou equipament, el president de la Diputació de Lleida signarà el Llibre d’Honor a l’Ajuntament d’Organyà.  

Descarregar esdeveniment