Inauguració del nou Centre Municipal de Serveis d’Aitona
El vicepresident primer, Jordi Latorre, participarà en l’acte d’inauguració del nou Centre Municipal de Serveis d’Aitona situat al carrer Escoles. L’acte comptarà amb l’assistència del diputat Jordi Verdú, i la participació de l’alcaldessa d’Aitona i vicepresidenta del Patronat de Turisme, Rosa Pujol; el president del Consell Comarcal del Segrià, David Masot, i el vicepresident del Consell, Antoni Bosch. Després de la benvinguda, a càrrec de Rosa Pujol, s’iniciaran els actes amb la tallada de cinta a càrrec dels aitonencs i aitonenques de més edat del municipi, i es farà una lectura de poesia a càrrec d’Anna Alarcón, per donar pas a la visita, en grups reduïts, de les instal·lacions.